نظافت نمای ساختمان ، چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟

شست و شوی نمای ساختمان - الو ارتفاع

تمیز کردن و نظافت نمای ساختمان به طور منظم می تواند به جلوگیری از آسیب های عمده و مشکلات ساختاری کمک کند. همچنین به شما کمک می کند تا هر مشکلی را زودتر قبل از ایجاد مشکلات بزرگ شناسایی کنید. با تمیز کردن منظم، می توانید هزینه را کم و کارآمد نگه دارید.

چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟

اولین مسئله ای که ابتدا به ذهن خطور می کند مسئله  زیبایی شناسی. به هر حال ، یک ساختمان تمیز،به سادگی بهتر از یک ساختمان کثیف است. یک ساختمان تمیز جبهه ای مهمان نوازتر – و بنابراین ، چشم انداز جذاب تری برای املاک و مستغلات – برای عموم به نمایش می گذارد. درست همانطور که ما بهترین ظاهر خود را با ظاهری مرتب و لطیف به جلو می گذاریم ، یک ساختمان در صورت عاری از آلودگی ، آلاینده ها و لکه های سایه ای که نمایان ترین – و اغلب آسیب پذیرترین ویژگی آن – نمای ظاهری آن است ، به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد.

مسلماً همه نمای ساختمان ها به یک میزان دقت و توجه لازم را ندارند. موقعیت ، عملکرد و شرایط جغرافیایی و جوی یک ساختمان همگی در تعیین سطح تمیزکاری لازم برای دستیابی به ظاهر مطلوب نقش دارند.

سازه هایی که فعالیت تجاری دارند ، در محل های تجاری ، تئاتر یا مراکز خرید ، معمولاً درجه تمیزی بالاتری نسبت به ساختمانهایی دارند که دارای فعالیت های صنعتی – یا کمتر عمومی – هستند.

نظافت نمای ساختمان ، چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟

نظافت نمای ساختمان ، چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟

وقتی نوبت به مراقبت از ساختمان تجاری شما می رسد، بسیار مهم است که تمام تلاش خود را برای تمیز نگه داشتن آن انجام دهید. این کار را می توان با استخدام یک سرویس نظافت حرفه ای انجام داد تا به طور منظم برای شما تمیز کند. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که چرا نظافت ساختمان های تجاری بسیار مهم است:

  1. جذابیت ساختمان خود را برای مشتریان افزایش دهید ساختمانی که به طور منظم توسط یک سرویس نظافت حرفه ای تمیز می شود بسیار جذاب تر از ساختمانی است که اینطور نیست. به همین دلیل، مشتریان شما از ساختمان تجاری شما راضی خواهند بود و احساس می کنند که فضایی تمیز و راحت برای آنها است. این به نوبه خود می تواند بر بازگشت مجدد آنها تأثیر بگذارد و همچنین می تواند مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
  2. شما می توانید توجه خود را به چیزهای دیگر اختصاص دهید وقتی یک سرویس نظافت تجاری را برای نظافت برای خود استخدام می کنید، این به شما امکان می دهد توجه خود را به کارمندان، مشتریان و سایر جنبه های مهم کسب و کار خود اختصاص دهید. این به شما امکان می دهد به رشد و رونق کسب و کار خود کمک کنید، در حالی که همچنان از تمیز و کاربردی بودن آن برای شما، کارمندان و مشتریانتان اطمینان می دهید.
  3. یک محل کار سالم ایجاد کنید، یک دلیل عالی برای تمیز کردن حرفه ای ساختمان تجاری این است که اطمینان حاصل کنید که یک فضای کاری سالم برای همه کارمندان خود ایجاد می کنید. این بسیار مهم است زیرا کارمندان شما را سالم نگه می دارد و به آنها اجازه می دهد وارد کار شوند. این می تواند میزان میکروب هایی را که در اطراف  شما پخش می شود کاهش دهد و در نتیجه تعداد افرادی که بیمار می شوند را کاهش دهد. این امکان پذیر است زیرا خدمات نظافت حرفه ای برای تمیز کردن تمام قسمت های ساختمان تجاری شما با پاک کننده های موثر و آنتی باکتریال وقت صرف می کند.

شست و شوی نمای ساختمان

بعلاوه ، اگر وقتی تصمیم گرفته شود نظافت نما شود ، ممکن است فقط بخشی – به عنوان مثال آنچه از پیاده رو قابل مشاهده است – تمیز شود. به عنوان مثال یک آسمان خراش در الهیه  ممکن است فقط از زمین تا طبقه ششم تمیز شود و تلاش برای تمیز کردن بخشی از نمای ساختمان که برای عابران  شلوغ قابل مشاهده است ،اما تمیز کردن کلی نمای ساختمان،این تضمین را به شما میدهد که عمر نمای ساختمان شما با نظافت نما طولانی تر شود.

زیرا  یکی دیگر از انگیزه های اصلی تمیز کردن نما تلاش برای حذف آلاینده های آسیب رسان مانند گوگرد و اکسیدهای نیتروژن و سایر آلاینده های باران اسیدی از نما است.که این آلاینده ها در خرابی نما به سرعت عمل می کنند

تمیز کردن فضای بیرونی کسب و کار شما ممکن است مهم به نظر نرسد و احتمالاً در لیست تمیز کردن شما پایین تر است، اما دلایل مهمی وجود دارد که آن را در بهترین شکل نگه دارید. تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان شما می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند.

در اینجا 5 دلیل برای تمیز کردن نمای بیرونی ساختمان آورده شده است:

  1. از ساختار محافظت کنید :آب و هوا و طبیعت می تواند برای هر سازه ای خشن باشد. تجمع کثیفی، رشد گیاهان و سایر زباله ها اگر در طول زمان مراقبت نشود، می تواند عوارض خود را به همراه داشته باشد. شستشوی برقی دیوارها و پیاده روها، تمیز کردن ناودان ها و از بین بردن علف های هرز همگی می توانند به جلوگیری از آسیب کمک کنند. زباله ها می توانند ساختار ساختمان شما را در طول زمان تضعیف کنند و تمیز کردن پیشگیرانه می تواند به حفظ ساختمان و جلوگیری از این مسائل کمک کند.
  2. . ظاهر نمای بیرونی ساختمان شما اولین برداشت مشتریان و مهمانان شما است، مهم است که مطمئن شوید که خوب است. اگر ساختمان شما با خاک و کثیفی پوشیده شده باشد، ممکن است حتی قبل از ورود به ساختمان، تأثیر آنها کم باشد. تمیز نگه داشتن ساختمان، نگهداری چمن و پیاده روها و تمیز نگه داشتن پنجره ها می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. یک نمای بیرونی تمیز به مشتری این تصور را القا می کند که شما به کسب و کار خود و به نوبه خود مشتریان خود اهمیت زیادی می دهید.
  3. انباشته های مضر را حذف کنید: اگراین آلودگی ها تمیز نشوند، چیزهای مضر مانند کپک می توانند به تدریج در بیرون ساختمان جمع شوند. آنها نه تنها سالم نیستند بلکه کپک می تواند مواد آلی مانند چوب را از بین ببرد و به لایه های سطحی ساختمان شما آسیب برساند. اگر از آنها مراقبت نشود می توانند به ساختمان شما راه پیدا کنند و مشکلات بزرگ و پرهزینه ای ایجاد کنند. نگهداری منظم در فضای باز می تواند این مجرمان را دور نگه دارد و شما را از مشکلات بزرگ نجات دهد.
  4. صرفه جویی در پول :تمیز کردن ساختمان به طور منظم می تواند به جلوگیری از آسیب های عمده و مشکلات ساختاری کمک کند. همچنین به شما کمک می کند تا هر مشکلی را زودتر قبل از ایجاد مشکلات بزرگ شناسایی کنید. با تمیز کردن منظم، می توانید هزینه را کم و کارآمد نگه دارید. انتظار طولانی در بین تمیز کردن بیرونی می تواند منجر به ایجاد آسیب های زیادی شود و بدون توجه به هزینه های بالاتر برای مراقبت از مقدار مورد نیاز انجام شود.
  5. افزایش ارزش :تداوم نظافت ساختمان به ساختمان کمک می کند تا یکپارچگی و در نتیجه ارزش خود را حفظ کند. اگر تصمیم به فروش کسب و کار خود یا فقط ساختمان داشته باشید، خریداران از تمیزی و مراقبتی که به ساختمان وارد شده است را دوست خواهند داشت. مشتریان شما نیز ظاهر را دوست خواهند داشت! وقتی مشتریان به اطراف نگاه می‌کنند به آنچه می‌بینند بیشتر خرج می‌کنند، می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. صرف پول برای تمیزی ساختمان خود در داخل و خارج می تواند به افزایش رضایت مشتریان و سود شما کمک کند. ظاهر بیرونی ساختمان شما می تواند همه چیز را در تجارت شما ایجاد کند. شرکت الوارتفاع می تواند در تمیز کردن خارج ساختمان به شما کمک کند. از شستشوی کل نما گرفته تا شستشوی پنجره، ما اینجا هستیم تا در تمام نیازهای شما همراهتان باشیم!

پیچ رولپلاک نمای ساختمان

نظافت ساختمان بیرونی فرآیند استفاده از پاک کننده های استحکام صنعتی و همچنین تجهیزاتی است که برای از بین بردن تمامی آلودگی ها و رسوبات موجود در نمای خارجی ملک شما انجام می شود. اما، فایده واقعی همه اینها چیست؟ بیایید آن را تجزیه کنیم.

· مزایای نظافت نمای بیرونی ساختمان به طور کلی تمیز کردن نمای بیرونی خانه کاری است که باید هر شش ماه یکبار(حداکثر یکبار در سال)نجام شود. این به این دلیل است که طبیعت، هم آب و هوا و هم آفات، می توانند مقدار زیادی کثیفی به دیوارها و سطوح بیرونی شما اضافه کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که تمیز کردن می تواند به خانه یا ملک شما کمک کند.

  • در واقع یک جنبه فوق العاده مهم از داشتن یک خانه یا ملک تجاری تمیز و زیبا بودن نمای آن  است. این به این دلیل است که، چه بخواهیم اعتراف کنیم چه نخواهیم، ​​اولین برداشت مهم است. این امر به ویژه برای صاحبان املاک تجاری یا صاحبان خانه هایی که به دنبال فروش هستند صدق میکند.
  • نمای بیرونی ملک باید بکر و تمیز نگه داشته شود تا بهترین ظاهر و درخشندگی را که ملک می تواند داشته باشد ارائه دهد. این به مشتریان بالقوه و همچنین خریداران بالقوه در صورت تلاش برای فروش ملک کمک می کند تا تصور بهتری داشته باشید. همچنین در صورت ورود به بازار، به افزایش ارزش ملک کمک خواهد کرد.
  • ملک را برای سالهای آینده حفظ کنید این فقط یک واقعیت سخت است که بی توجهی به نمای خارجی ملک شما می تواند منجر به فاجعه در جاده شود. ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما هر ذره خزه، کپک، گرده، بقایای آفات و کثیفی می تواند منجر به قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آسیب در طول زمان شود.
نظافت نمای ساختمان ، چرا باید نمای ساختمان تمیز شود؟

شست و شوی نمای ساختمان با واتر جت - الو ارتفاع

شستشوی نمای ساختمان جزو آن دسته از خدماتی است که شما دیر یا زود به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

ساخت و ساز از هر نوعی می تواند سنگ، دوغاب، چوب و سایر مصالح ساختمانی بیرونی را فرسایش دهد. این می تواند به یکپارچگی ساختاری و همچنین قرار گرفتن فضای داخلی شما در معرض رطوبت یا آفات منجر شود. برای سلامت کلی ملک شما بهتر است مرتباً آن را تمیز کنید. این از بروز هر گونه آسیب ناخواسته ای که می تواند هزاران یا ده ها هزار در مسیر شما هزینه داشته باشد، جلوگیری می کند.

رنگ آمیزی نما ساختمان

ویکی

پست قبلی

هزینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان قیمت جدید 1403 در تهران

پست بعدی

نظافت نمای ساختمان کار ساده ای نیست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .

مشاوره و رزرو