هزینه شستشوی نمای ساختمان

هزینه شستشوی نمای ساختمان، نظافت بعد از کارهای ساختمانی اغلب کاری است که ما آن را نادیده می گیریم یا دست کم می گیریم. اگر قبلاً مجبور شده‌اید با تمیز کردن آشفتگی‌هایی که سازندگان به جا می‌گذارند دست و پنجه نرم کنید، متوجه خواهید شد که حتی پس از تمیز کردن با دستمال‌های چندگانه، باز هم بقایایی از کارهای ساختمانی در اطراف  پیدا خواهید کرد.

گرد و غبار آجر یا دیوار خشک اگر به درستی تمیز نشود می تواند به خانه شما آسیب برساند و برخی از نخاله های ساختمانی می توانند برای سلامتی شما خطرناک باشند. کار نظافت نمای ساختمان برای افراد غیرمتخصص مناسب نیست، بنابراین در نظر داشته باشید و به متخصصان اجازه دهید کارهای سخت را انجام دهند و خانه خود را دوباره مانند یک خانه تمیز تحویل بگیرید. نظافت بعد از کارهای ساختمانی به زیبایی خانه شما کمک می کند و اجازه می دهد تا هر کاری که انجام داده اید بدرخشد.

از تمیز کردن آن نقطه های کوچک رنگ روی پنجره ها گرفته تا تمیز کردن نمای ساختمان ، یک تیم باتجربه  قادر خواهند بود با هر جنبه‌ای از کار مقابله کنند. چه یک تغیرات کاملاً جدید داشته باشید یا فقط تعمیرات و تعمیرات جزئی داشته باشید، تمیز کردن باقی مانده های آشفته می تواند به خودی خود کار بزرگی باشد! همیشه مقدار زیادی گرد و غبار، زباله، لکه ها و بسیاری از باقی مانده های ناخواسته دیگر وجود دارد. ناگفته نماند که پاشیده شدن رنگ، لاک و گچ ناامیدکننده که به سرعت سفت می‌شوند و احساس می‌کنید یک زائده دائمی جدید در نمای ساختمان شما هستند.

شست و شوی نمای ساختمان

هزینه شستشوی نمای ساختمان

آیا نظافت بعد از ساخت ، سخت است؟

قبل از شروع، مهم است که در نظر بگیرید که آیا باید خودتان تمیزکاری پس از ساخت را انجام دهید یا با متخصصین تماس بگیرید. اگرچه بیشتر جنبه‌های نظافت پس از بازسازی یا ساخت‌وساز شبیه به نظافت معمولی است. گردگیری، جاروبرقی و پرداخت، کار فشرده‌تر است و ممکن است به ابزارهای تخصصی تر نیاز باشد.

همه این آشفتگی ها به کمک یک تیم حرفه ای پس از ساخت و ساز نیاز دارد. این افراد می توانند کمک کنند تا ملک شما از یک آشفته بازار  دوباره به ساختمانی زیبا تبدیل شود.

مزایای نظافت حرفه ای بعد از ساخت و ساز  چیست؟

اگر تا به حال سازندگانی در خانه شما کار کرده اند، می‌دانید که اغلب چه چیزی را پشت سر می‌گذارند. آنها آنجا هستند تا کار خاصی را انجام دهند که معمولاً به این معنی است که روی کار خود تمرکز کنند و بیش از حد نگران چیزهایی نباشند که برای شما به جا می گذارند.

اغلب روی دیوارها و پنجره ها  آثاری وجود دارد که باید با استفاده از مواد مناسب تمیز شوند تا لکه‌های ماندگاری باقی نماند و حتی ممکن است دیوارها نیاز به رنگ آمیزی داشته باشند.

بسیاری از زباله‌ها، مواد خرد شده یا از خود ساختمان  باقی می‌ماند که ظاهری ناخوشایند دارد و چیزی نیست که بخواهید در اطراف خانه‌تان بچرخید. از همه آزاردهنده تر، همه ما با انواع کارهایی آشنا هستیم که ابری از گرد و غبار را که همیشه در شیشه های نما پخش می شود، بر روی هر سطحی می نشیند.

این می تواند ناامید کننده باشد زیرا مهم نیست که چقدر برای جلوگیری از آن تلاش می کنید یا هر چند وقت یکبار سعی می کنید از شر آن خلاص شوید، بدون مواد و تجهیزات مناسب برای جابجایی آن، گرد و غبار راهی برای ماندن و ایجاد لایه ای بر روی سطوح نما،شیشه  ساختمان شما پیدا می کند. مزیت متخصصان انجام شستن نما پس از سازندگان این است که می توانید با دانستن اینکه از مواد، تجهیزات و لوازم نظافتی مناسب برای بازگرداندن خانه شما به حالت تمیز قبلی استفاده شده است.

در حالی که از عملکرد ساختمان های جدید خود نیز لذت می برید. می توانید مطمئن باشید که تمیز کردن با استاندارد بالا با استفاده از بهترین محلول های تمیز کننده برای هر کار انجام می شود و نتایج تمیز و مرتبی را به همراه دارد. قیمت های معمولی تمیز کردن سازندگان چیست؟ بنابراین اکنون می‌دانید که نظافت متوسط ​​سازندگان شامل چه چیزی می‌شود، زمان آن است که به مهمترین سؤال بپردازیم، این همه هزینه برای من چقدر است، و چگونه بدانم که قیمت منصفانه‌ای دریافت می‌کنم؟

متأسفانه، هیچ پاسخ ساده ای برای این وجود ندارد زیرا عوامل متعددی می توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند. متغیرهای اصلی مناطقی هستند که نیاز به نظافت دارند و میزان کارهای ساختمانی که داشته اید. موارد زیر فقط ارقام راهنمایی هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که معمولاً در اکثر شرکت های نظافتی سازندگان حداقل هزینه ورودی وجود دارد. این امر در صنعت کاملاً معمول است و به این دلیل است که از نظر اقتصادی برای یک شرکت نظافتی  ورود به محل شما و راه اندازی تمام تجهیزات خود برای تمیز کردن یک محل کوچک به صرفه نیست. بنابراین، اگرچه حداقل هزینه برای یک محل ممکن است به اندازه ۴ تا 6 میلیون تومان باشد، اکثریت شرکت های نظافتی سازندگان حداقل هزینه را بر اساس یک ساعت الی هشت ساعت کار برای یک یا دو تکنسین  خواهند داشت.

هزینه شستشوی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نما ساختمان

به طور کلی قیمت‌ها به صورت جداگانه ذکر می‌شوند. یک شرکت شستشونما خوب باید همه اینها را از قبل توضیح دهد و حتماً قبل از ارائه پیشنهاد شما یک بازدید انجام دهد. این یکی از سخت‌ترین قیمت‌های نظافت است که تخمین‌های نادیده‌ای ارائه شود، زیرا ممکن است یک محل  فقط از طریق نقطه خاص  دسترسی داشته باشد یا تنها دسترسی ممکن است از طریق سالن و اتاق‌های دیگر باشد.

قیمت‌های شستشو نما به صورت کلی یا مترمربع محاسبه می‌شود، بنابراین بهترین راه برای بدست آوردن هزینه شستشو نما ارسال اطلاعات کامل نما به همراه تصاویر یا بازدید حضوری کارشناسان از ساختمان است .

هزینه شستشوی نمای ساختمان

آیا باید یک شرکت حر فه ای جهت شستشو نما پس از ساخت استخدام کنید؟

بسیاری از صاحبان خانه و مدیران املاک، هنگام انجام کارهای ساختمانی، هزینه استخدام یک شرکت  نظافت حرفه ای را نادیده می گیرند و مقدار زمان و کاری را که صرف نظافت پس از بازسازی می شود، دست کم می گیرند..

ایمنی :

تکنسین  های حرفه ای پس از ساخت، خطرات ناشی از نظافت را پس از حضور پیمانکاران در یک ملک درک می کنند. از میخ‌های سرگردان و خرده‌های شیشه که نادیده گرفته شده‌اند، تا میزان گرد و غباری که انباشته می‌شود و می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود، حرفه‌ای‌ها می‌دانند که به دنبال چه چیزی باشند، و برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی چه تجهیزاتی را بپوشند.

مهارت ها :

هر کسی می‌تواند تمیز کند، اما متخصصان تمیز کردن کارآمدتر و مؤثرتر هستند، زیرا آنها در مورد بهترین روش‌ها و تجهیزات برای تمیز کردن هر سطح و نوع لکه آموزش دیده‌اند. تکنسین های حرفه‌ای همچنین مکان‌هایی را می‌شناسند که افراد عادی از آنها چشم پوشی می‌کنند، به این معنی که پس از یک تمیز کردن حرفه‌ای، از پیدا کردن پنجره پر از گرد و غبار، یا نادیده گرفته شدن لکه‌ها و پاشیدن رنگ‌ها تعجب نخواهید کرد.

تجهیزات :

مگر اینکه بخواهید جان خود را به خطر بیندازید، احتمالاً نیاز به اجاره تجهیزات حرفه ای دارید و هزینه آن می تواند به سرعت زیاد شود. این امر مخصوصاً اگر در حال تمیز کردن چندین اتاق یا حتی یک ملک کامل هستید صادق است. تکنسین های دسترسی با طناب ابزارهای مناسب را با خود می آورند و همچنین در صورت لزوم از محلول های تمیز کننده قوی  استفاده می کنند که نتایج سریعتر و موثرتری را ارائه می دهد.

بودجه :

ممکن است فکر کنید با انجام یک نظافت پس از ساخت، در هزینه خود صرفه جویی می کنید، اما آیا واقعاً اینطور است؟

هزینه تمیز کردن مواد و ابزار، اجاره تجهیزات، و دفع زباله می تواند به سرعت افزایش یابد – بدون ذکر ارزش وقت شما! و اگر مشکلی پیش بیاید و یک قطعه گران قیمت خراب شود،  صرفه جویی در هزینه شما ممکن است هزینه داشته باشد. در نتیجه همکاری با یک شرکت شستشو نمای حرفه ای، قیمت ثابتی می پردازید، به این معنی است که بودجه شما محافظت می شود.

 

الو ارتفاع یک شرکت دسترسی با طناب است که به شستشوی نمای ساختمان‌ها متخصص است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیمی از کارشناسان ماهر، این شرکت قادر است تا به صورت ایمن و موثر، نمای ساختمان‌های بلند و پیچیده را تمیز کند. با توجه به تکنولوژی و تجربه بالای ی، مشتریان می‌توانند به خدمات با کیفیت بالا و هزینه مناسبی دسترسی داشته باشند. این شرکت از تکنیک‌های مدرن و محصولات پایدار استفاده می‌کند تا به محیط زیست و سلامت کارکنان احترام بگذارد. با ارائه خدمات حرفه‌ای و رضایت مشتریان به عنوان اولویت خود، الو ارتفاع امیدوار است تا همیشه یکی از برترین شرکت‌های شست و شوی نمای ساختمان باشد.

پست قبلی

عایق نمای ساختمان – عایق رطوبتی دیوار چیست؟

پست بعدی

انواع عایق رطوبتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .

مشاوره و رزرو