هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب در سال 1403

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان به عنوان یکی از خدمات بازسازی ساختمان شناخته می‌شود و تاثیر زیادی در ایجاد جذابیت ظاهری نمای ساختمان ایفا می‌کند. رنگ آمیزی نما با استفاده از تجهیزات و مواد مختلفی انجام می‌گیرد که می‌توان آن را با استفاده از داربست یا راپل اجرا کرد. هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان نیز با توجه به هزینه خرید تجهیزات و رنگ، نوع اجرا و دستمزد و اجرت کادر اجرایی متغیر خواهد بود.

 

چرا رنگ آمیزی نمای ساختمان؟

با توجه به اینکه نمای ساختمان شما از چه متریالی تشکیل شده است شما می‌توانید نسبت به بازسازی آن اقدام کنید. چنانچه نمای ساختمان شما از متریال مشابه سیمان ساخته شده باشد ممکن است پس از گذشت چند سال به دلیل مجاورت با شرایط و عوامل محیطی مثل باران‌های اسیدی شاهد ترک خوردگی، ریزش یا تغییر رنگ نمای ساختمان خود باشید. در چنین شرایطی رنگ آمیزی نمای ساختمان می‌تواند بر جذابیت ظاهری آن بیفزاید.

دیگر مقالات: هزینه پوشش درز انقطاع ساختمان در سال 1403 لیست جدید

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان در سال 1403

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان در سال ۱۴۰۳ با توجه به چند فاکتور مهم متغیر خواهد بود که این فاکتورها عبارتند از:

  • اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد این است که شما در چه منطقه‌ای قصد رنگ آمیزی نمای ساختمان خود را دارید زیرا هزینه تهیه مواد و تجهیزات در مناطق مختلف متغیر است.
  • نوع رنگی که جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان خود انتخاب می‌کنید نیز می‌تواند هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد زیرا رنگ‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها نیز درجه کیفی متفاوتی خواهند داشت.
  • با توجه به نوع رنگ انتخابی و نوع طراحی مورد نظر شما زمان رنگ آمیزی نمای ساختمان متغیر خواهد بود. به عبارتی برخی از رنگ‌ها به سرعت خشک می‌شوند و در نتیجه احتیاج به عملکرد سریع‌تری دارند، همچنین برخی از طراحی‌ها به دلیل اینکه نیازمند صرف ظرافت بیشتری هستند اجرای آن‌ها تعرفه بالاتری می‌طلبد.
  • در نظر گرفتن قیمت سایر مصالح و تجهیزات مورد درخواست مشتری به همراه دستمزد نقاش

 

دیگر مقالات: هزینه عایق کاری نمای ساختمان در سال 1403 در تهران

رنگ مناسب برای نمای ساختمان

با توجه به اینکه نمای ساختمان به طور مداوم با انواع آلاینده‌ها و سایر شرایط محیطی در ارتباط است در نتیجه انتخاب رنگ نمای ساختمان باید به نحوی انجام گیرد که نمای ساختمان را در برابر شرایط محیطی مصون نگه دارد. عبارتی بهترین رنگ نمای ساختمان باید در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا به مرور زمان از هم گسسته نشود، همچنین این رنگ باید به راحتی قابلیت شستشو داشته باشد. به طور کلی در انتخاب بهترین رنگ نمای ساختمان لازم است به چند نکته توجه کنید:

  • توجه به پایداری رنگ با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه
  • انتخاب کیفیت و نوع رنگ با توجه به اقلیم منطقه به عنوان مثال رنگ روغنی آکلیدی در برابر باران مقاومت بالایی دارد.
  • توجه به ضد آب بودن رنگ جهت استفاده در مناطق پربارش چنانچه رنگ در برابر رطوبت و آب مقاوم نباشد نمای ساختمان به مرور زمان کدر یا رنگ پریده می‌شود.
  • توجه به مقاومت و استحکام رنگ در برابر شست و شو
  • در نهایت نیز توجه داشته باشید که نوع رنگ مناسب برای رنگ آمیزی نمای ساختمان باید با توجه به نوع مصالح به کار رفته انتخاب شود.

دیگر مقالات: شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

قیمت انواع رنگ های برای رنگ آمیزی نما

نوع رنگ قیمت با مصالح و دستمزد

به ازای هر متر مربع

قیمت بدون در نظر گرفتن مصالح(دستمزد) به ازای هر مترمربع
روغن ۷۰۰۰۰-۷۷۰۰۰ ۳۵۰۰۰-۳۹۰۰۰
پلاستیک ۵۰۰۰۰-۵۵۰۰۰ ۲۵۰۰۰-۲۸۰۰۰
اکریلیک ۸۵۰۰۰-۹۴۰۰۰ ۴۳۰۰۰-۴۷۰۰۰
مولتی کالر ۸۰۰۰۰-۸۲۰۰۰
بلکا ۴۰۰۰۰
پوشش کنیتکس ۱۰۰۰۰۰
پتینه ۱۰۰۰۰۰

توجه: کلیه قیمت‌ها به تومان است و با توجه به نوع زیرسازی که می‌تواند رنگ یا گچ باشد قیمت متغیر خواهد بود.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

دیگر مقالات: قبل از رزین نمای ساختمان این مقاله را بخوانید!

رنگ آمیزی نمای ساختمان در تهران با الو ارتفاع

برای اینکه هزینه صرف شده جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان بیهوده تلقی نگردد و رنگ آمیزی نمای ساختمان شما به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام گیرد لازم است از مجموعه‌ها و تکنسین‌های با تجربه و ماهر در این زمینه استفاده کنید. مجموعه الو ارتفاع در تهران با چندین سال سابقه درخشان در زمینه رنگ آمیزی نمای ساختمان و همچنین با دارا بودن کادر مجرب و حرفه‌ای در این زمینه خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

 

چرا باید نمای ساختمان را رنگ کنیم؟

رنگ آمیزی نمای ساختمان علاوه بر اینکه یک جذابیت ظاهری به ساختمان شما می‌بخشد همچنین می‌تواند به عنوان یک عایق یا محافظ در برابر شرایط و عوامل محیطی مانند بارش باران‌های اسیدی، گرد و غبار و … ایفا کند.

دیگر مقالات: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

رنگ آمیزی نما بدون داربست با طناب

رنگ آمیزی نما بدون داربست با طناب مناسب آن دسته از ساختمان‌هایی است که پیشانی برجسته ندارند. در واقع این روش رنگ آمیزی برای ساختمان‌هایی با پیشانی باریک مناسب است. به طور کلی رنگ آمیزی نمای ساختمان به دو روش باداربست و بدون داربست انجام می‌گیرد که انتخاب این دو روش با توجه به نوع نما و ارتفاع آن انجام می‌گیرد.

 

راپل کار برای رنگ آمیزی نما ساختمان

در انتخاب راپل کار برای رنگ آمیزی نمای ساختمان باید به چند نکته مهم توجه داشت. در واقع یک راپل کار حرفه‌ای باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  • عدم ترس از ارتفاع
  • شناسایی دقیق ابزارها و تجهیزات
  • حرفه‌ای و مسلط به انجام کار
  • شرکت در دوره‌های مربوطه و کسب آمادگی لازم
  • سلامت جسمانی و عدم ابتلا به بیماری‌هایی مانند فشار خون یا بیماری‌های قلبی
پست قبلی

هزینه پوشش درز انقطاع ساختمان در سال 1403 لیست جدید

پست بعدی

شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .