شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

شستشو نما تهران

شستشوی نمای ساختمان تهران به استفاده از کلیه عوامل و  تجهیزات و موادی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها سطح نمای ساختمان از هرگونه آلودگی پاک می‌شود.

 

هزینه شستشوی نما ساختمان تهران در سال 1403

 هزینه شستشوی نمای ساختمان با توجه به چند عامل مهم شکل می‌گیرد که این عوامل عبارتند از:

  • شیوه و روش اجرای کار که می‌تواند با استفاده از داربست یا راپل کاری و … صورت گیرد.
  • نوع تجهیزات به کار برده شده در شست و شو که می‌تواند واترجت، سند بلاست و … باشد.
  • نوع و شدت آلودگی موجود روی نما
  • زمان صرف شده جهت شستشوی نما
  • میزان پیچیدگی و دشواری فرایند شستشو
  • تعداد نیروی به کار گرفته شده
  • کیفیت نهایی کار
  • و …
لیست قیمت‌ها
نوع شست‌وشو قیمت (تومان)
شستشو با واتر جت ۲۵۰۰۰
شست‌وشو با ابر یا طی ۱۲۰۰۰
شست‌وشو با سند بلاست ۴۲۰۰۰

 

شستشو نما ساختمان

انواع نمای ساختمان از جمله سنگی، سیمانی، سرامیکی و … امروزه در معرض انواع آلودگی‌ها از جمله باران‌های اسیدی، آلودگی‌های مربوط به ساختمان سازی و … قرار دارند. برای از بین بردن و رفع این آلودگی‌ها و بخشیدن یک ظاهر تمیز به نمای ساختمان بحث شستشوی نمای ساختمان یا نماشویی پیش می‌آید که ما در این مقاله قصد داریم به طور کلی شما را با این مقوله آشنا کنیم.

 

شستشو نما بدون داربست

شستشوی نما بدون داربست در واقع همان راپل کاری است. در این روش احتیاجی به اجرای داربست نخواهد بود. در نتیجه شستشوی نما سریع‌تر و به صرفه‌تر انجام می‌گیرد.

بخوانید: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

شستشو نما با طناب

در شستشوی نما با طناب از دو طناب به همراه وسایل و تجهیزات ایمنی استفاده می‌شود. یکی از طناب‌ها جهت حمل وزن و نگه داشتن راپل کار و دیگری به عنوان تکیه‌گاه و جلوگیری از سقوط راپل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شستشوی نما ساختمان تهران

شستشو نما با واترجت

واترجت نام دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان محلول آب و مواد شوینده را با فشار زیاد روی نمای ساختمان تخلیه کرد. در نتیجه در شستشوی نمای ساختمان با واترجت کلیه آلودگی‌ها و مواد رسوبی انباشته شده روی نمای ساختمان به واسطه فشار آب برداشته می‌شوند.

 

شستشوی آجرنما

آجر نمای ساختمان‌ها حتی اگر از بالاترین کیفیت هم برخوردار باشند ممکن است به دلیل عواملی از جمله رنگ کاری، وجود جلبک یا سایر گرد و غبارها یا آلودگی‌ هوا دچار آلودگی شوند. روش‌ها و مواد مختلفی برای شستشوی آجرنما وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از آب یا بخار آب، سمباده، جوهر نمک، محلول کلر و … اشاره کرد.

بخوانید: از چه موادی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنیم؟

شستشوی شیشه نمای ساختمان

 بهترین روش برای شستشوی شیشه نمای ساختمان استفاده از دستگاه واترجت به همراه دستمال و طی و مواد شوینده است. در استفاده از واترجت نیز باید از سمت بالا به پایین این کار انجام گیرد تا آلودگی‌ها و آب کثیف از بالا به سمت پایین جاری شوند و شیشه تمیز گردد.

 

شستشو نما با راپل در تهران

 در شست و شو نما با راپل در تهران راپل کار با استفاده از طناب یا همان راپل مشابه صخره‌نوردی به دورترین و صعب العبورورترین نقاط ساختمان دسترسی پیدا می‌کند و با استفاده از تجهیزات ایمنی و مواد شوینده اقدام به نماشویی می‌کند.

 

شستشوی نمای ترموود

 ترموود نوعی چوب استوایی حرارت داده شده است که کلیه رطوبت آن خارج گشته است. بهترین روش برای شستشوی نمای ترموود استفاده از اسفنج و مایع شوینده و در نهایت آبکشی نما است.

 

شستشو نما ساختمان با واتر سندبلاست

استفاده از فشار آب یکی از روش‌های کاربردی برای نماشویی انواع نمای ساختمان است. شست و شو نمای ساختمان با واتر سند بلاست به این صورت است که با استفاده از فشار آبی که این دستگاه تولید می‌کند کلیه جرم‌ها، آلودگی‌ها و رسوبات سخت به راحتی از روی نما پاک می‌شوند.

 

شستشوی نمای کامپوزیتی

 نمای کامپوزیتی متشکل از یک لایه بیرونی از جنس آلومینیوم به همراه چند لایه داخلی از پلی اتیلن و مواد عایق حرارتی است. جهت شستشوی نمای کامپوزیتی باید از روش‌های نه چندان سخت مانند ابر و طی یا واترجت استفاده نمود.

بخوانید: نکات مهم که قبل از شستشوی نمای ساختمان باید بدانید

شرکت نماشویی در تهران

 شرکت نماشویی در تهران امروزه جزو ارائه دهندگان خدمات زیباسازی و نوسازی ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. این مجموعه‌ها به منظور افزایش طول عمر ساختمان‌ها و حفاظت از زیبایی ظاهری نمای ساختمان به صورت تخصصی و با کادری مجرب اقدام به شستشوی انواع نمای ساختمان با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده تخصصی می‌نمایند. انتخاب روش نماشویی و نوع مواد شوینده احتیاج به تخصص و دقت کافی دارد که این موارد کیفیت کار شرکت نماشویی در تهران را مشخص می‌کنند.

 

چگونه با شرکت نماشویی قرارداد ببندیم؟

در عقد قرارداد با شرکت نماشویی مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که در خصوص متراژ و نوع نمای ساختمان و انتخاب روش نماشویی با شرکت مورد نظر به تفاهم برسید تا پس از اتمام کار در خصوص پرداخت هزینه به مشکل نخورید.

 

نحوه پرداخت و پیش پرداخت برای شستشو نما؟

تعیین نحوه پرداخت و پیش پرداخت برای شستشوی نما توسط مجموعه‌های خدماتی مختلف و با توجه به شرایط اجرای پروژه می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شما می‌توانید هزینه نماشویی را به صورت نقدی، چکی یا قراردادهای مناقصه‌ای پرداخت نمایید.

 

آیا امکان پرداخت با چک وجود دارد؟

بله شما می‌توانید هزینه مربوط به شستشوی نما را به صورت چکی هم پرداخت نمایید. فقط توجه داشته باشید که حتما پیش از شروع کار و عقد قرارداد در خصوص نحوه پرداخت با مجموعه نماشویی موردنظر به توافق برسید.

بخوانید: معرفی بهترین مواد برای پاک کردن شوره آجرنما

شستشو نمای ساختمان چقدر طول می کشد؟

مدت زمان لازم برای شستشوی نما با توجه به متراژ نما، تعداد نیروی کار، نوع و روش نماشویی و … متغیر خواهد بود. اما به طور متوسط شستشوی نما بین یک الی دو روز زمان می‌برد.

 

از چه موادی برای شستشو نما استفاده می شود؟

معمولا با توجه به نوع نما از مواد مختلفی برای شستشوی آن استفاده می‌شود که از جمله پرکاربردترین آن‌ها عبارتند از:

  • آب
  • برس یا اسفنج‌های نرم
  • دستگاه واترجت یا سندبلاست
  • تجهیزات راپل کاری
  • شوینده‌های ملایم یا پودر صابون
  • پودرهای قلیایی یا اسیدی
  • و …

 

بهترین روش شستشو آلودگی از نمای ساختمان

بهترین روش شستشو آلودگی از نمای ساختمان با توجه به نوع آلودگی و نوع نما می‌تواند متفاوت باشد. تشخیص بهترین روش در این زمینه بر عهده افراد متخصص است که پس از بررسی اولیه آلودگی ساختمان تعیین می‌گرد‌د.

پست قبلی

نحوه ایزوگام نما با طناب و هزینه آن در سال 1403

پست بعدی

هزینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان قیمت جدید 1403 در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .