شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

شستشو نما کامپوزیت

روش‌های شستشو نما کامپوزیت

 دو روش کاربردی که برای شستشوی نمای کامپوزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از شست و شو با ابر و طی و شستشو با واترجت. هر دوی این روش‌ها می‌توانند نمای کامپوزیتی ساختمان شما را از هرگونه آلودگی پاک کنند تنها تفاوتی که این دو روش دارند در سرعت و کیفیت انجام کار است. به عبارتی در شستشوی نمای کامپوزیت با استفاده از ابر و طی مدت زمان بیشتری صرف خواهد شد اما در شستشوی نمای کامپوزیتی با استفاده از واترجت فرایند نماشویی به سرعت انجام خواهد پذیرفت، ضمن اینکه ایجاد فشار آب قوی توسط واترجت باعث می‌شود تا کلیه آلودگی‌ها از درزها و همه منافذ نما پاک گردد و حتی آلودگی‌ها و لکه‌هایی که مدت طولانی از ایجاد آن‌ها می‌گذرد نیز با استفاده از واترجت به آسانی رفع خواهند شد.

لازم است عنوان کنیم برای شستشوی نمای کامپوزیت باید دسترسی مناسبی به نمای ساختمان داشت در نتیجه برای اجرای این کار در ارتفاع می‌توان از اجرای داربست، استفاده از بالابر یا استخدام راپلکار کمک گرفت.

بخوانید: شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

شستشو نما کامپوزیت در تهران

ابزارها و مواد مناسب برای شستشو نما کامپوزیت

 در انتخاب بهترین مواد برای شستشوی نمای کامپوزیت باید توجه داشته باشید تا مواد شوینده‌ای را انتخاب نمایید که خاصیت خورندگی نداشته و همچنین غیر سمی باشند. برای مثال شوینده‌هایی که دارای سفید کننده کلر یا ماده هیپوکلریت سدیم هستند به هیچ وجه برای شستشوی نمای کامپوزیت مناسب نیستند.

ابزاری که برای شستشوی نمای کامپوزیت به آن‌ها احتیاج خواهید داشت با توجه به روش شستشو و میزان آلودگی و سایر عوامل متفاوت خواهد بود اما به طور کلی ابزارهای مناسب برای شستشوی نمای کامپوزیت عبارتند از دستگاه واترجت، ابر و طی و مواد شوینده مناسب و … .

توجه داشته باشید چنانچه قصد استفاده از واترجت را ندارید استفاده از شوینده‌ها و مواد نانو می‌تواند بهترین ابزار برای شستشوی نمای کامپوزیتی ساختمان شما باشد زیرا این مواد خاصیت پاک کنندگی بالایی دارند و برای مدت طولانی پاکیزگی و درخشندگی نمای ساختمان شما را پس از شستشو حفظ خواهند کرد.

هزینه شستشو نمای کامپوزیت

 هزینه شستشوی نمای کامپوزیت و کیفیت شستشو هر دو عوامل مهمی هستند که در نماشویی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. در واقع هزینه شستشو باید با کیفیت شستشو متناسب باشد. به عبارتی باید به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید کیفیت دریافت نمایید. در ادامه عوامل و فاکتورهایی که در تعیین هزینه شستشوی نمای کامپوزیت موثر هستند را عنوان می‌کنیم.

  • تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان
  • نوع طراحی و دسترسی به نما
  • نوع تجهیزات و مواد مورد استفاده
  • میزان و نوع آلودگی
  • مدت زمان انجام کار
  • تعداد نیروهای کار

در نهایت تعرفه تعیین شده به صورت متراژی بر اساس هر متر مربع یا کنتراتی قابل پرداخت خواهد بود. لازم است عنوان کنیم که پرداخت به صورت متراژی برای ساختمان‌هایی است که ارتفاع آن‌ها بالاتر از ۱۰۰۰ متر باشد.

بخوانید: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

شستشو نما کامپوزیت

شستشو نما کامپوزیت با طناب و راپل

 شست و شو نما کامپوزیت با طناب و راپل به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های شستشوی نما شناخته می‌شود. در این روش علاوه بر اینکه احتیاجی به اجرای داربست نخواهد بود و در نتیجه ایمنی بیشتری حین انجام کار رعایت می‌گردد، سرعت نماشویی افزایش پیدا می‌کند و برای عبور و مرور عابران نیز مزاحمتی ایجاد نخواهد شد.

شستشو نما کامپوزیت با واترجت

 شست و شو‌ نما کامپوزیت با واترجت نسبت به استفاده از روش‌های دستی مانند ابر و طی کارآمدتر خواهد بود. در واقع دستگاه واترجت به علت فشار آب قوی که ایجاد می‌کند کلیه آلودگی‌ها را از درزها و منافذ می‌زداید. این دستگاه حتی به راحتی قابلیت پاک کردن آلودگی‌های چند ساله روی نما را نیز دارد.

بخوانید: از چه موادی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنیم؟

شستشو نما کامپوزیت در تهران

 برای شستشوی نمای کامپوزیتی ساختمان‌ها احتیاج به مواد شوینده و تجهیزات خاصی است. تعرفه این نماشویی نیز با توجه به میزان آلودگی و استفاده از تجهیزات متغیر خواهد بود. شستشو نما کامپوزیت در تهران توسط مجموعه…. با استفاده از بهترین متریال و تجهیزات انجام می‌گیرد. تعرفه خدمات این مجموعه نیز کاملاً منصفانه و پس از بازدید نما از جانب تکنسنین‌ها و متخصصین مربوطه مجموعه تعیین می‌گردد.

شستشو نما کامپوزیت با واترجت

آب بندی نمای کامپوزیت

 یکی از خدمات تکمیلی که در کنار شستشوی نمای کامپوزیتی می‌توانید انجام دهید عایق کردن یا آبگریز کردن نما است که از آن به عنوان آب بندی نمای کامپوزیت نیز یاد می‌شود. آب بندی نما که به روش‌های مختلفی از جمله ثابت یا ریلی انجام می‌گیرد از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می‌آورد و در نهایت شما می‌توانید به راحتی و بدون استرس و دغدغه شست و شوی نمای کامپوزیتی ساختمان خود را انجام دهید.

بخوانید: نکات مهم که قبل از شستشوی نمای ساختمان باید بدانید

جلوگیری از آسیب به نما کامپوزیت در شستشو آن

توجه داشته باشید که شما شستشوی نمای کامپوزیتی را به این منظور انجام می‌دهید تا طول عمر و دوام زیبایی نمای ساختمان خود را بهبود ببخشید در نتیجه باید مواظب باشید که طی فرایند نماشویی آسیبی به نما وارد نشود‌ پس لازم است به چند نکته در این زمینه توجه داشته باشید:

  • عدم استفاده از برس یا اسکاج یا ابزار تیز
  • عدم استفاده از شوینده‌های اسیدی
  • شستشوی منظم و جلوگیری از ایجاد لایه‌های ضخیم آلودگی که احتیاج به صرف هزینه بالا جهت تعمیر و ترمیم خواهند داشت.

بخوانید: هزینه شستشوی نمای ساختمان

آیا استفاده از شوینده نامناسب باعث از بین رفتن رنگ نما کامپوزیت می شود؟

 چنانچه برای از بین بردن آلودگی‌ها و جرم‌های نمای کامپوزیتی از شوینده‌های اسیدی استفاده گردد ممکن است این شوینده‌ها به نمای ساختمان آسیب وارد کند و در نهایت باعث رنگ پریدگی کامپوزیت گردند.

بهترین شوینده برای نمای کامپوزیت

 بهترین شوینده برای نمای کامپوزیت با توجه به نوع و میزان آلودگی تعیین می‌گردد. اما به طور کلی توصیه می‌شود از مواد و شوینده‌هایی استفاده کنیم که خاصیت اسیدی و خورندگی ندارند. استفاده از مواد شوینده نانو نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شستشوی نمای کامپوزیت باشد.

پست قبلی

هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب در سال 1403

پست بعدی

شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .