شستشوی نما با واترجت و دستمزد آن سال 1403

نحوه شستشوی نما با واترجت

استفاده از واترجت به عنوان یکی از رایج‌ترین تجهیزات و روش‌های شستشوی نمای ساختمان شناخته می‌شود. واترجت به وسیله نیروی محرکه برق و همچنین توسط پمپی که درون آن تعبیه شده آب را با فشار قوی به سطح نما می‌پاشد، در نتیجه کلیه رسوبات و آلودگی‌های موجود روی نما به راحتی پاک می‌شوند. همچنین می‌توان برای از بین بردن لکه‌های سخت‌تر و پاکیزگی بیشتر نما محلول آب و مواد شوینده را در واترجت مخلوط کرد تا بدین ترتیب به صورت همزمان آب و مواد شوینده با فشار قوی سطح نما را شستشو دهند. در واقع چنانچه در نماشویی فشار آب کافی در دسترس نباشد شستشوی نما به صورت کاربردی و کارآمد انجام نخواهد گرفت. به همین دلیل استفاده از واترجت برای نماشویی می‌تواند کاهش فشار آب را جبران کند و کیفیت نهایی شست و شوی نما را افزایش دهد.

 

مزیت شستشوی نما با واترجت

 امروزه تجهیزاتی مانند واترجت و سندبلاست به کمک تکنسین‌های نماشویی آمده‌اند تا شیوه‌های سنتی و دستی گذشته منسوخ گردند. روش‌ها و تجهیزات سنتی نماشویی دارای معایب و محدودیت‌های بسیاری بودند که تجهیزات امروزی مانند واترجت فاقد آن هستند و این محدودیت‌ها را برطرف نموده‌اند. برای مثال شستشوی نما با استفاده از طی یا ابر علاوه بر اینکه کیفیت بالایی را در نتیجه کار ارائه نمی‌دهد بلکه بسیار زمانبر نیز است و احتیاج به نیروی کار بیشتری نسبت به استفاده از واترجت برای شستشوی نما دارد. در نتیجه استفاده از دستگاه واترجت در سریع‌ترین زمان ممکن شستشوی سطح وسیعی از نما را با  کیفیت بالا ممکن می‌سازد.

بخوانید: شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

معایب شستشوی نما با واترجت

 همانطور که می‌دانید هر روش و تجهیزاتی در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز به همراه خواهد داشت. اما استفاده از واترجت برای نماشویی معایب چندانی به همراه ندارد و تنها چند نکته است که باید هنگام استفاده از آن به آن‌ها توجه داشته باشید.

  • یکی از این نکات این است که با توجه به جنس نما از مواد شوینده مناسب برای واترجت استفاده کرد تا آسیبی بر اثر خورندگی یا اسیدی بودن مواد شوینده نمای ساختمان را تهدید نکند.
  • همچنین توجه داشته باشید که هنگام استفاده از واترجت باید حتماً تجهیزات و موارد ایمنی لازم را رعایت گردد تا ایمنی تکنسین فراهم گردد و حین انجام کار شوینده با چشم تکنسین برخورد نداشته باشد.
  • نکته مهم دیگری که باید در استفاده از واترجت به آن توجه داشت این است که با توجه به اینکه میزان فشار آب توسط دستگاه واترجت قابل تنظیم است باید با توجه به جنس نما و نوع و شدت آلودگی از فشار آب مناسبی برای شستشوی نما استفاده کرد تا خراشیدگی روی نما بر جای نماند.

نحوه شستشوی نما با واترجت

بخوانید: شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

هزینه شستشوی نما با واترجت در تهران

هزینه شستشوی نما با واترجت در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی شکل می‌گیرد که ما در این بخش قصد داریم این عوامل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

یکی از این عوامل مربوط به متراژ و ارتفاع ساختمان است. هرچه مساحت و متراژ کار بیشتر باشد مواد شوینده و نیروی کار و زمان بیشتری برای نماشویی صرف خواهد شد. در نتیجه هزینه شستشوی نما با واترجت با توجه به متراژ کار متغیر خواهد بود.

مورد مهم دیگری که می‌تواند هزینه شستشوی نما با واترجت در تهران را تحت تاثیر قرار دهد میزان و نوع آلودگی موجود روی نما است زیرا به میزانی که شدت این آلودگی‌ها بیشتر باشد زمان و مواد شوینده بیشتری برای پاک کردن آن‌ها احتیاج خواهد بود.

همچنین جنس نما نیز می‌تواند تغییراتی در هزینه شستشوی نما با واترجت در تهران ایجاد کند. به طور متوسط هزینه شستشو نما با واترجت 25 هزار تومان برای هر متر است.

بخوانید: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

چه نوع نمایی را می توان با واترجت شست؟

از دستگاه واترجت می‌توان برای شستشوی انواع مختلف نما از جمله بتنی، فلزی، شیشه‌ای، کامپوزیتی، آجری، سنگی و سیمانی استفاده نمود. تنها نکته مهمی که در استفاده از واترجت برای نماهای مختلف وجود دارد این است که برای هر نما باید از فشار آب مناسبی استفاده کرد تا خراش و آسیبی به نما وارد نشود.

 

شستشو نما با واترجت و طناب

 واترجت به عنوان یکی از تجهیزات اصلی در شستشوی نما شناخته می‌شود که با توجه به وضعیت ساختمان می‌توان در کنار آن از روش‌های مختلفی برای نماشویی استفاده نمود که یکی از این روش‌ها شست و شوی نما با واترجت با طناب است. طی این روش تکنسین‌های نماشویی با استفاده از مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تجهیزات ایمنی خاص به همراه دو طناب مخصوص که یکی برای نگه داشتن و جابجایی تکنسین و دیگری برای اتصال تکنسین به پشت بام ساختمان است نماشویی ساختمان را انجام می‌دهند.

بخوانید: از چه موادی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنیم؟

شستشو نما با واترجت بدون داربست

 شستشو نما با واترجت بدون داربست همان استفاده از طناب راپل و کار در ارتفاع است. در این روش شست و شوی نما باید تجهیزات مورد نیاز در قسمت پشت بام مهیا شود. کاربرد این روش برای ساختمان‌هایی است که دسترسی به بخش‌های مختلف نما و پاک کردن آلودگی‌های موجود روی آن نیازمند صرف وقت و دقت بیشتری است. در نتیجه با استفاده از این روش تکنسین می‌تواند تمرکز و دقت بیشتری بر نحوه انجام کار خود داشته باشد.

نحوه شستشوی نما با واترجت

دیگر شیوه های شستشو نما ؟

 از دیگر شیوه‌های شستشوی نما می‌توان به استفاده از داربست اشاره کرد که زمان و هزینه بیشتری نسبت به شستشوی نما با طناب می‌طلبد. همچنین می‌توان به جای استفاده از تجهیزاتی نظیر واترجت، سند بلاست و … از روش‌های سنتی و دستی مانند ابر و طی استفاده کرد. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که تکنسین‌های نماشویی با توجه به جنس نما و وضعیت ساختمان و مواردی از این قبیل روش شستشوی نمای ساختمان را انتخاب می‌کند.

بخوانید: شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

ریختن مواد ناتو در واترجت برای شستشو نما

 مواد نانو برای پاکیزگی بیشتر و افزایش دوام و ماندگاری پاکیزگی نهایی در نماشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال اگر این مواد توسط واترجت روی سطح نما با فشار قوی پاشیده شوند قطعاً قطعاً نتیجه نهایی نماشویی از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. به عبارتی ریختن مواد نانو در واترجت ترکیب و ادغام دو تکنیک قدرتمند در نماشویی است.

 

الو ارتفاع مجری شستشو نما در تهران با واترجت

 الو ارتفاع با سابقه موفق چندین ساله در زمینه نماشویی استفاده از تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای و مواد و تجهیزات مدرن و به روز را در دستور کار خود قرار داده است و بدین ترتیب شما می‌توانید بابت کیفیت خدمات دریافتی از این مجموعه اطمینان کافی را داشته باشید. برای دریافت خدمات نماشویی از مجموعه الو ارتفاع در تهران تنها کافیست با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید و خواستار اعزام کارشناس به محل و بررسی شرایط و وضعیت موجود و اعلام قیمت نهایی و در نهایت شروع پروژه باشید.

پست قبلی

شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

پست بعدی

نحوه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با هزینه آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .