شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

شست و شو نما یا نماشویی هنگامی انجام می‌گیرد که نمای ساختمان دچار آلودگی شده باشد حال این آلودگی می‌تواند ناشی از گرد و غبار یا بارش باران‌های اسیدی یا آلودگی ناشی از آلاینده‌ها و … باشد. در نتیجه با استفاده از خدمات شستشوی نما در کرج آلودگی‌های موجود روی نمای ساختمان برطرف می‌گردند. خدمات شستشوی نما در کرج کلیه ساختمان‌های اداری، مسکونی و … را در بر می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با مزایا و خدمات شستشوی نما در کرج در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

هزینه شستشو نما در کرج

هزینه شستشوی نما در کرج با توجه به کیفیت دریافتی در انتهای کار تعیین می‌شود. اما به طور کلی عواملی وجود دارند که در شکل‌گیری این هزینه دخیل هستند. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • به میزانی که تعداد طبقات ساختمان و به عبارتی ارتفاع ساختمان افزایش یابد هزینه شستشوی نما نیز افزایش خواهد یافت.
  • با توجه به اینکه جنس نمای ساختمان از آجر، گرانیت، شیشه و … باشد هزینه شستشوی نما متغیر خواهد بود.
  • روش نماشویی که می‌تواند استفاده از داربست، راپل و … باشد هزینه شستشوی نما را تحت تاثیر قرار می‌دهد زیرا استفاده از داربست برای نماشویی نیازمند صرف وقت بیشتری نسبت به نماشویی با راپل خواهد بود. در نتیجه هزینه‌های مربوط به بیمه و تعداد کارگران و … نیز هزینه شستشوی نما در کرج را دستخوش تغییر می‌کنند.

لیست هزینه شستشو نما در کرج

  • شستشو با واتر جت 25 هزار تومان برای هر متر
  • شست‌وشو با ابر یا طی 12 هزار تومان برای هر متر
  • شست‌وشو با سند بلاست 40 هزار تومان برای هر متر

شستشو نما کرج

 

بخوانید: شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

شرکت شستشو نما در کرج

 برای انتخاب بهترین شرکت شستشوی نما در کرج تنها لازم است به خوشنامی مجموعه مورد نظر اتکا کنید. آنچه خوشنامی یک مجموعه نماشویی را شکل می‌دهد استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های به روز در کنار در اختیار داشتن تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای است. شرکت شست و شوی نما در کرج این اطمینان را به شما می‌دهد که شستشوی نمای ساختمان شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با استفاده از مواد و تجهیزات پیشرفته و تکنسین‌های حرفه‌ای انجام خواهد داد.

 

معرفی شرکت شستشو نما الو ارتفاع

 شرکت نماشویی الو ارتفاع در کرج تمام تلاش خود را می‌نماید تا برای شستشوی نمای ساختمان شما کلیه اصول و نکات ایمنی را حین انجام کار رعایت کند و بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. علاوه بر این موارد استفاده از بهترین متریال و پیشنهاد بهترین راهکارها و تکنیک‌ها به همراه تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای این امکان را فراهم می‌کند که سرعت و کیفیت بالا را در دریافت خدمات نماشویی تجربه کنید.

بخوانید: شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

شیوه شستشو نما در ارتفاع

 شیوه شستشوی نما در ارتفاع با توجه به میزان آلودگی، ارتفاع ساختمان و طراحی نما و … متغیر خواهد بود. به عبارتی به طور کلی دو شیوه برای شستشوی نما در ارتفاع وجود دارد که یکی استفاده از داربست و دیگری استفاده از طناب راپل است. شستشوی نما با طناب راپل احتیاج به صرف وقت و هزینه کمتری خواهد داشت و دسترسی آسان‌تر به نما را برای تکنسین‌ها فراهم می‌کند. در مقابل شستشوی نما با داربست احتیاج به صرف وقت بیشتری جهت اجرای داربست خواهد داشت ضمن اینکه این روش ایمنی کمتری برای تکنسین‌ها نسبت به استفاده از طناب راپل دارد.

شستشو نما کرج

شستشو نما بدون داربست در کرج با طناب

 شستشو نما بدون داربست در کرج با طناب در واقع همان روش راپل کاری است. در این روش از شستشوی نما راپل کار با استفاده از طناب و تجهیزات ایمنی از نمای ساختمان آویزان می‌شود و دسترسی جامعی به کلیه نقاط نمای ساختمان خواهد داشت. چنانچه برای شستشوی نمای ساختمان خود وقت و هزینه محدودی در نظر گرفته‌اید شستشوی نما بدون داربست و با استفاده از طناب راپل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت شستشوی نمای ساختمان خود را انجام دهید.

بخوانید: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

شستشو انواع جنس نما در کرج

 جهت شستشو انواع جنس نما در کرج تنها کافیست با مجموعه الو ارتفاع در ارتباط باشید و با بیان شرایط و ویژگی‌های نمای ساختمان خود از متخصصین مجموعه ما بخواهید که با حضور در محل و بازدید از ساختمان تعرفه و روش و تکنیک نماشویی را تعیین کنند. در نهایت نیز تیم اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت نماشویی ساختمان شما را به اتمام خواهد رساند.

لازم است عنوان کنیم که شستشوی انواع نما با توجه به جنس نما نیازمند استفاده از متریال و روش‌های ویژه و خاصی است که انتخاب این اصول و موارد تنها از عهده متخصصین این زمینه برمی‌آید. پس برای اینکه شستشوی نمای ساختمان خود را به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام دهید و از بروز هرگونه آسیب و خسارت جلوگیری به عمل آورید حتماً شستشوی نمای ساختمان خود را به شرکت‌ها و مجموعه‌های نماشویی واگذار کنید.

 

قرارداد شستشو نما

 قرارداد شستشوی نما با توجه به شرایط موجود، انتخاب شیوه شستشوی نما، استفاده از ابزار و تجهیزات و مواردی از این قبیل متغیر خواهد بود. اما به طور کلی برای پرداخت هزینه این قرارداد می‌توانید به روش‌های مختلفی از جمله چکی، مناقصه‌ای، نقدی و … اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که نحوه پرداخت باید در قرارداد شستشوی نما تعیین گردد.

بخوانید: از چه موادی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنیم؟

مواد برای شستشو نما

 با توجه به نوع آلودگی موجود روی نمای ساختمان مواد برای شستشوی نما متغیر خواهند بود. اما از جمله مواد و متریالی که برای شستشوی نما از آن‌ها استفاده می‌شود می‌توان به سیلیس، دیسکلر، مواد نانو و … اشاره کرد. هر کدام از این مواد برای جنس خاصی از نما و نوع خاصی از آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال سیلیس‌های دانه درشت برای برداشتن آلودگی‌هایی مانند سیمان، سیلیس‌های دانه ریز برای حذف آلودگی‌های ناشی از رنگ و چسب و دیسکلر نیز برای تمیز کردن سنگ‌های گرانیت و جرم‌ها و سیاهی‌های روغنی و دوده کاربرد دارد.

پست قبلی

شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

پست بعدی

شستشوی نما با واترجت و دستمزد آن سال 1403

2 نظر درباره “شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .