نحوه نماشویی ساختمان با طناب + هزینه 1403

نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی ساختمان با طناب یکی از روش‌های شستشوی نما است که در آن از تجهیزات خاصی برای سرعت بخشیدن به کار و افزایش کیفیت نماشویی استفاده می‌گردد. از جمله این تجهیزات می‌توان به طناب راپل اشاره کرد که در قسمت پشت بام به یک تکیه‌گاه امن متصل می‌گردد و راپل کار با در دست داشتن دو طناب که یکی طناب اطمینان و دیگری طناب ترمز است می‌تواند به صورت عمودی در سطح نما جابجا شود و فرایند شستشوی نما را انجام دهد. برای اینکه سرعت و امنیت کافی در نماشویی ساختمان با طناب رعایت گردد باید از دستگاه‌هایی مانند واترجت با فشار قوی آب و تکنسین‌های ماهر استفاده نمود.

 

هزینه نماشویی ساختمان با طناب

برای تعیین هزینه نماشویی ساختمان با طناب ابتدا باید کارشناس مورد نظر از نمای ساختمان بازدید کند. حال عواملی که هزینه نماشویی ساختمان با طناب را شکل می‌دهند چه چیزهایی هستند؟

  • میزان ارتفاع و عرض ساختمان که به تناسب افزایش این مولفه‌ها شاهد افزایش قیمت خواهیم بود، در نتیجه اگر ساختمان از دو طرف دارای نما باشد هزینه پرداختی برای نماشویی افزایش می‌یابد و با افزایش تعداد طبقات ساختمان باید هزینه بیشتری برای نماشویی در نظر داشت.
  • نوع تجهیزات و روش مورد استفاده برای نماشویی که با توجه به جنس ساختمان، میزان آلودگی و همچنین ارتفاع ساختمان و درخواست مشتری می‌تواند متغیر باشد.
  • به میزانی که روش انتخابی برای اجرای نماشویی سخت‌تر و دشوارتر باشد هزینه بیشتری برای نماشویی در نظر گرفته می‌شود.
  • شستشو با واتر جت 25 هزار تومان برای هر متر
  • شست‌وشو با ابر یا طی 12 هزار تومان برای هر متر
  • شست‌وشو با سند بلاست 40 هزار تومان برای هر متر

بخوانید: از چه موادی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنیم؟

نیرو شستشو نما در تهران

انتخاب نیرو شستشو نما در تهران توسط شرکت الو ارتفاع با نهایت دقت انجام گرفته و تکنسین‌های ماهر و مجرب که با انواع تجهیزات نماشویی و تکنیک‌های کار در ارتفاع آشنا هستند در این مجموعه فعالیت دارند.

نماشویی ساختمان با طناب

شیوه‌های مختلف نماشویی

با توجه به اینکه برای انجام نماشویی باید از تجهیزاتی استفاده کرد که امکان عملکرد راحت و سریع را در ارتفاع میسر می‌کنند در نتیجه شیوه‌های مختلف نماشویی به سه دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که استفاده از این شیوه‌ها قدرت و عملکرد سریع و آسانی را در اختیار تکنسین‌های نماشویی قرار می‌دهد. این شیوه‌ها عبارتند از:

  • نماشویی با داربست
  • نماشویی بدون داربست یا با استفاده از طناب راپل
  • نماشویی با استفاده از کلایمر یا بالابر
  • نماشویی با استفاده از جرثقیل

بخوانید: نحوه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با هزینه آن

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست جزو روش‌های نماشویی سنتی و قدیمی محسوب می‌شود که به دلیل اجرای داربست احتیاج به صرف وقت و هزینه زیادی دارد و در عین حال نسبت به شستشوی نما بدون داربست از امنیت کمتری برخوردار است. از نماشویی با داربست می‌توان برای ساختمان‌هایی که پیشانی برآمده و برجسته دارند استفاده نمود زیرا در چنین ساختمان‌هایی امکان استفاده از طناب راپل وجود ندارد.

 

نماشویی بدون داربست یا با استفاده از طناب راپل

در نماشویی بدون داربست با استفاده از طناب راپل احتیاجی به صرف وقت و هزینه زیاد برای اجرای داربست نخواهد بود و نماشویی با کمترین تجهیزات با استفاده از طناب راپل و در کمترین بازه زمانی و با صرف هزینه کمتر نسبت به نماشویی با داربست انجام می‌گیرد.

بخوانید: شستشوی نما با واترجت و دستمزد آن سال 1403

نماشویی با استفاده از کلایمر یا بالابر

در نماشویی با استفاده از کلایمر یا بالابر تکنسین‌ها توسط کلایمر یا بالابر روی سطح نما جابجا می‌شوند. کلایمر یا بالابر دارای یک محفظه سبدی شکل جهت قرار گرفتن تکنسین‌ها است. این دستگاه با استفاده از سیم بکسل و ریل جابجا می‌شود و امکان نماشویی را به راحتی میسر می‌کند.

 

بهترین شیوه نماشویی

بهترین شیوه نماشویی با توجه به شرایط ساختمان و میزان بودجه و درخواست مشتری تعیین می‌شود اما اگر بخواهیم به طور کلی از بین چند روش عنوان شده بهترین شیوه نماشویی را به شما عزیزان معرفی کنیم باید بگوییم که نماشویی بدون داربست و با استفاده از طناب راپل به دلیل سرعت، دقت و کیفیت بالا در انجام نماشویی و همچنین به دلیل صرفه‌جویی در وقت و هزینه نسبت به سایر روش‌های نماشویی برتری دارد.

بخوانید: شستشو نمای برج در تهران و هزینه نماشویی برج با طناب راپل

نماشویی ساختمان با طناب

مقایسه راپل با جرثقیل برای نماشویی

استفاده از جرثقیل برای نماشویی نسبت به نماشویی با راپل ایمنی کافی را در اختیار تکنسین‌ها قرار نمی‌دهد. همچنین استفاده از جرثقیل‌های عظیم الجثه برای نماشویی علاوه بر اینکه نیازمند صرف هزینه زیادی است دقت و سرعت نماشویی با راپل را میسر نخواهد کرد.

 

نماشویی انواع جنس نما با راپل

نماشویی انواع جنس نما با راپل به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر خواهد بود. در واقع تفاوتی ندارد که جنس نما از چه متریالی باشد تا بتوانید از طناب راپل برای نماشویی آن استفاده کنید. تنها عاملی که در نماشویی انواع جنس نما با راپل فرایند شست و شو را تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که انواع نمای ساختمان با توجه به جنس و نوع آلودگی احتیاج به نوع خاصی از تجهیزات و مواد شوینده دارند که در نماشویی انواع جنس نما با راپل باید این نکته را مورد توجه قرار داد و انتخاب مواد شوینده را با توجه به جنس نما انجام داد.

بخوانید: شستشو نما کامپوزیت با طناب و هزینه آن در تهران

راپل کار برای نماشویی در تهران

اگر قصد انتخاب راپل کار برای نماشویی در تهران را دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که فرد راپل کار باید مهارت کافی جهت کار در ارتفاع داشته باشد و همچنین بیماری‌های قلبی یا مشکلات ترس از ارتفاع و اضافه وزن نداشته باشد.

 

قرار داد برای نماشویی

در انعقاد قرارداد برای نماشویی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. از آن‌جایی که در این قرارداد مبلغ توافق شده و نحوه پرداخت آن و شرایط و وضعیت پروژه و مسئولیت بیمه معدنی پرسنل ذکر می‌گردد حتماً قبل از امضای قرارداد آن را با دقت و به طور کامل مطالعه کنید و در صورت موافقت با شرایط و نکات عنوان شده نسبت به امضای قرارداد اقدام کنید.

بخوانید: شستشوی نما ساختمان در تهران با هزینه سال 1403

نماشویی با مواد نانو

نماشویی با مواد نانو یکی از روش‌های مدرن در نماشویی محسوب می‌گردد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا هیچگونه آسیبی به نما وارد نمی‌کند و طول عمر پاکیزگی نما را افزایش می‌دهد و همچنین سطح نما را به نوعی آبگریز می‌کند.

 

نماشویی با واترجت

عملکرد نماشویی با واترجت به این صورت است که از طریق ترکیب مواد شوینده با آب این محلول درون مخزن واترجت قرار می‌گیرد و همزمان با شروع به کار واترجت محلول موردنظر با فشار قوی به سطح نما پاشیده می‌شود، در نهایت کلیه آلودگی‌ها، جرم‌ها و رسوب‌ها از  درزها و کلیه سطح نما پاک می‌گردد.

بخوانید: شستشو نما در کرج با دستمزد آن در سال 1403

نکات مهم در مورد نماشویی باید بدانید

  • استفاده از کادر حرفه‌ای یا آموزش دیده جهت حفظ ایمنی و استفاده صحیح از ابزار و تجهیزات
  • انتخاب مواد شوینده با توجه به جنس نما جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به نما
  • استفاده از ابزار و تجهیزات و تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته جهت افزایش سرعت و کیفیت کار
  • و …
پست قبلی

نحوه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان با هزینه آن

پست بعدی

نحوه شستشو نما بدون داربست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو ارتفاع - خدمات دسترسی با طناب

دسترسی به نقطه ای که میخواهید… .